Top latest Five درمان گلو درد گیاهی Urban news

Wiki Article

نوشیدنی‌های گرم نسبت به نوشیدنی‌های سرد خوشمزه‌تر هستند و همچنین بیشتر موجب تحریک ترشح بزاق می‌شوند. مصرف نوشیدنی گرم در زمان گلودرد نسبت به نوشیدنی سرد از نظر روانی تاثیر بهتری دارد چرا که به نوعی نقش پلاسیبو (دارونما) را ایفا می‌کنند.

شما می توانید، از لیموی تازه استفاده کنید، تا از گلودرد راحت شوید، زیرا به نابودی مخاط کمک می کند. یک لیموناد داغ با عسل را امتحان کنید. آب نصف لیمو و یک قاشق چای خوری عسل را در یک فنجان آب گرم بریزید و با هم مخلوط کنید.

استفاده از داروهایی همچون مریم گلی، شیرین بیان، گل ختمی و گل پیچ امین الدوله می تواند به درمان و بهبود این مشکل کمک نماید.

اگر مقاومت شما کم است، در معرض عفونت بیشتری قرار می گیرید. عوامل معمول ایمنی پایین عبارتند از:اچ آی وی, دیابت, درمان با استروئید و یا داروهای شیمی درمانی, استرس, خستگی و رژیم غذایی ضعیف.

سندرم شوک سمی استرپتوکوک؛ یک عفونت باکتریایی نادر اما کشنده

هل و درمان گلو درد طبق یک آزمایش از بین چهار گیاه، پونه کوهی و مریم گلی بیشترین قدرت را در کشتن باکتری گلودرد نشان دادند.

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن گلو درد، قرقره کردن با آب نمک است.نمک ،مانند یک ضد عفونی کننده عمل می کند و باعث می شود آب از غشاء مخاط در گلو بیرون برود. خلط را قطع می کند و التهاب را نیز کاهش می دهد و به شما کمک می کند، تا فوری خوب شوید.

معمولاً یک پزشک عمومی می‌تواند این بیماری را با تست سریع استرپتوکوک یا آزمایش مخاط گلو تشخیص دهد. اما درمواقعی که بیماری شدید باشد، پزشک شما را به یک متخصص حلق و بینی ارجاع خواهد داد.

عسل، دارای خواص ضد باکتری است، که می تواند با عفونت مبارزه کند و سرعت روند بهبود را افزایش دهد.

همچنین بخوانید:  عطسه: عطسه زیاد و عطسه نکردن / عطسه کردن در بارداری و در اسلام

عفونت های ویروسی: بیماری های ویروسی که موجب درد گلو می شوند، عبارتند از: سرما خوردگی رایج آنفولانزا سرخک آبله مرغان خروسک سرفه

چای شنبلیله یک درمان طبیعی برای گلودرد است. شنبلیله فواید درمانی زیادی دارد. همچنین اشکال مختلفی دارد .

این فهرست داروهایی را در بر می‌گیرد که باید در هر مرکز درمانی موجود باشند.

آمپی سیلین به اشکال مختلفی همچون کپسول، شربت و آمپول در دسترس می‌باشد.

Report this wiki page